اخبار
1398/7/13 شنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور مراغه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
متن پیام
یرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ

خداوند آنهایی را که ایمان آورده‌‏اند و کسانی را که دانش یافته‌اند، به درجاتی برافرازد.  «سوره مجادله، آیه11»


 هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، دانشگاه ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می گیرند و این فصل میثاقی است که جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند در کنار یکدیگر برای کسب علم و دانش مجاهدت کنند.
تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با آغاز هفته دفاع مقدس، رایحه عطرآگین شهدای عزیزی را نشر می‎دهد که درس عشق را با نثار خون خود نوشتند و به ما آموختند که باید پاسدار دین و کیان این مرز و بوم بود؛ امید است این تقارن و همزمانی خجسته، نویدبخش حرکت پرشتاب‌تر علمی و شکوفایی و بالندگی بیشتر در کشور عزیزمان ایران اسلامی باشد.
نقش دانشگاه به عنوان نهادی زنده و پویا و کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه، بی‎نظیر است و وظیفه ماست که بر اساس دستورات دین مبین اسلام و آرمان‎های مقدس نظام اسلامی و ضرورت دنیای امروز؛ به صلاح تقوا، دانش و بینش مسلح شویم تا شاهد موفقیت و توفیقات بیشتر در سطوح ملی و بین‌المللی باشیم.
امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.
ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود، آغار سال تحصیلی 99-98 را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور مراغه و به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و برای تمامی این عزیزان دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت و بهروزی را از درگاه خداوند سبحان خواهانیم.

                                                                      دکتر بلال پناهی
                                                           رئیس دانشگاه پیام نور مراغه



 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir