اداری و مالی
1400/8/18 سه‌شنبه
برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مراغه
با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مراغه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مراغه ؛ روز سه شنبه 18 آبان ماه 1400، جلسه شورای فرهنگی مرکز مراغه با حضور دکتر پناهی رئیس دانشگاه و سایر اعضاء در اتاق جلسه دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خلیلی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه استان و سایر اعضاء این شورا برگزار شد، گزارشی از فعالیت های امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در حوزه های قرآنی، فرهنگی،هنری و... توسط مسئول فرهنگی دانشگاه بیان شد و شرایط سال جاری به دلیل بیماری کرونا و نحوه فعالیت در این دوره تشریح گردید.

در این جلسه دکتر پناهی رئیس دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده واحد های مختلف دانشگاه به ویژه همکاری صادقانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خلیلی از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده واحد های مختلف دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کردند. ایشان ضمن تاکید بر طرح مباحث اساسی و کلان فرهنگی در جلسات شورای فرهنگی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت بالای این شورا شدند. دکتر خلیلی  ضمن اشاره به فعالیتهای فرهنگی ارزشمند و تاثیر گذار برگزار شده و برنامه های آتی  فرهنگی ، از دست اندرکاران و مجریان این برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دستور کار جلسه قرائت و اعضا ، پیرامون موارد مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


















تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir