فناوری و پژوهش
1399/4/8 یکشنبه
مرکز رشد دانشگاه محل شکوفایی توانمندی ها
دکتر معصومی : پیام نور یک دانشگاه توانمند برای پرورش استعدادهای کشور هست .

.

موافقت نامه راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور استان با حضور روسای دانشگاه و پارک علم و فناوری استان به امضاء رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
پس از بررسی های صورت گرفته و ایجاد زیرساخت های لازم ، با حضور دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و دکتر واعظی رئیس پارک علم و فناوری استان موافقت نامه اجرایی و راه اندازی اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور به امضاء دو طرف رسید تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این مرکز در شهرستان شبستر باشیم .
دکتر معصومی ضمن ابراز خرسندی از امضای این موافقت نامه و تشریح ابعاد بسیار مثبت و سازنده آن در رشد و اعتلای دانشگاه پیام نور در سطح استان و کشور ، گفت : پیام نور یک دانشگاه توانمند برای پرورش استعدادهای کشور هست و امیدوارم با راه اندازی این مرکز رشد در شهرستان بسیار مستعد و صنعتی شبستر ، شاهد شکوفایی صنعت این منطقه و پیشرفت چشمگیر ایده های جوانان در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی باشیم .
ایشان با تبیین نقشه راه علمی دانشگاه پیام نور استان ، گفت : می توانیم از تهدید ایجاد شده در شیوع ویروس کرونا ، فرصت های متعددی را جهت شناساندن و معرفی پتانسیل های اجرایی و علمی دانشگاه پیام نور بوجود آورده و دانشگاه را به جایگاه واقعی خود نزدیک تر سازیم .
دکتر معصومی ضمن قدردانی از پیگیریهای دکتر واعظی و همکاران ایشان در جهت تسهیل و تسریع راه اندازی مرکز رشد دانشگاه ، خواستار هم افزایی و همکاری بیشتر بین این دو نهاد علمی و پژوهشی شده و گفت : دانشگاه پیام نور با تمام توان آماده همکاری و گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی با تمام دستگاههای اجرایی استان هست و ظرفیت پاسخگویی و اجرایی نمودن تفاهم نامه های مختلف را در سطح استان با وجود 28 مرکز و واحد دانشگاهی دارا هست . 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر