اداری و مالی
1400/8/25 سه‌شنبه
جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور مرکز مراغه برگزار شد
برگزاری جشن ورودی های جدید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه

.

جشن دانشجویان ورودی 1400 دانشگاه  پیام نور مرکز مراغه با حضور رییس دانشگاه  و جمعی از مسولین دانشگاهی و با همکاری  امور فرهنگی دانشگاه، بسیج دانشجویی و کانون هلال احمر دانشگاه در محل آمفی تئاتر احمدی روشن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مراغه ، بلال پناهی، رئیس این دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه پیام نور مراغه بیان کرد: این دومین مرکز بزرگ استان می باشد. که با بیش از 30 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  و رشد 14 درصدی تعداد دانشجو نسبت به سال قبل پذیرای دانشجویان عزیز می باشد.

وی در ادامه با اظهار امیدواری جهت برگزاری کلاس های دانشگاه به صورت حضوری گفت: امیدوارم در آینده نه چندان دور مشکلات ناشی از کرونا مرتفع گردد و دانشگاه بتواند به صورت حضوری پذیرای دانشجویان عزیز در فضای آموزشی باشد، چرا که حضور دانشجویان عامل اصلی نشاط و سرزندگی  دانشگاهها می باشد.

پناهی اظهارکرد: تمام اهتمام دانشگاه در جهت پیشرفت و ارتقا  امور آموزشی، پژوهشی و تعاملات فرهنگی دانشجویان  میباشد. ما امیدواریم دانشجویان با بهره برداری از امکانات لازم در راستای ارتقاء تحصیلی و همچنین همکاری با تشکل های دانشجویی، انجمن و کانونهای فرهنگی در دوران تحصیل ،آینده پر بارتری را  در سالهای آتی برای خود رقم بزنند.

در ادامه این مراسم مدیران هر بخش به سئوالات دانشجویان پاسخ دادند.

در خاتمه این مراسم از پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد در سایر دانشگاه ها و قبولین آزمونهای وکالت و قضاوت  و همچنین از دانش آموختگان  فعال  بسیج ، هلال احمر ، کانون ها و انجمن های دانشگاه تجلیل به عمل آمد.



















 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر