برگزیده ها
1399/1/26 سه‌شنبه
قابل توجه اساتید و دانشجویان گرامی
جدیدترین اطلاعیه ها و دستورالعمل ها در خصوص کلاسهای الکترونیکی

.

اساتید و دانشجویان گرامی جدیدترین و بر روز ترین اخبار و اطلاعیه ها را در خصوص کلاسهای الکترونیکی را در اینجا دنبال کنید:

- با عنایت به مشکلات موجود در برگزاری کلاسهای حضوری از روز شنبه 99/01/16 کلیه کلاسهای دانشگاه به صورت مجازی در زمانهای اعلام شده تشکیل میشود و برنامه کلاسی در اسرع وقت بارگذاری خواهد شد .

- به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می رساند نیاز به ارسال لینک در گروه و کانال دانشگاه نخواهد بود با تایپ آدرس http://45.156.186.87 با وارد کردن یوزر و پسورد نسبت به مشاهده دروس خود اقدام نموده و با کلیک بر روی ان می توانید وارد کلاس شوید.

-جهت استفاده از کلاسهای الکترونیکی نصب نرم افزارAdobe Connect_v2.6.9.apk  برای موبایل (اندروید)  و نرم افزار ConnectAppSetup2020_1_5 .exeبرای سیستم ویندوزالزامی می باشد.

- دانشجویان عزیز دروسی که در مرکز به صورت عادی ارائه شده با لینک http://45.156.186.87 وارد خواهید شد .  بقیه دانشجویانی که دروس الکترونیکی دارند از طریق سامانه ال ام اس کلاسها را برگزار خواهند کرد.

- به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند جهت ورود به سامانه الکترونیکی یوزر نیم شماره دانشجویی و پسورد کد ملی می باشد چنانچه نپذیرفت کد ملی ثبت شده در سیستم گلستان را وارد نمایید، چنانچه آن را هم نپذیرفت شماره شناسنامه خود را که متفاوت از کد ملی ست درج نمایید برای کد ملی هایی که اول آنها با صفر شروع می شود بدون درج صفر در پسورد وارد نمایید.

- به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند چنانچه موقع ورود به سامانه اموزش الکترونیکی سیستم پیغام داد پسورد خود را عوض کنید کد ملی را به همراه یک حرف انگلیسی در پسورد جدید وارد نمایید مثلا       1111111112b

- به اطلاع دانشجویان مهمان ترمی که درمراغه مهمان هستند می رساند جهت حل مشکل عدم امکان ورود به سیستم نام و نام خانوادگی ، شماره دانشجویی و کد ملی خود را به آی دی سرکار خانم بخشایشی  @somayeh_pnu در ایتا و تلگرام ارسال فرمائید.

- با توجه به کمبود وقت جهت برگزاری کلاسها حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز کلاس برگزار خواهد شد.

- کلاسهای الکترونیکی توسط اساتید گرامی ضبط شده و بعدا قابل استفاده می باشد چنانچه در زمان تشکیل کلاس در سامانه حضور نداشته اید ، متعاقبا لینک ضبط شده جهت استفاده اعلام خواهد شد.

- قابل توجه دانشجویان گرامی :
در صورت داشتن سوال یا مشکل آموزشی از ساعت 8 تا 14:30 وقت اداری  با آی دی سرکار خانم بخشایشی فقط در تلگرام  @somayeh_pnu و سوال در مورد برنامه ریزی درسی و کلاسها با ای دی آقای فرهنگی @farhangi_pnu8370 در تلگرام و ایتا در ارتباط باشید.

-  به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند در خصوص پیگیری  نامه های آموزشی از قبیل افزایش سنوات،تغییر رشته و ... از ساعت ۹/۳۰ لغایت ۱۳ با شماره همراه ۰۹۱۴۴۲۱۱۰۹۵ آقای فرایدی مدیر آموزش تماس حاصل فرمائید.

- به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند با عنایت به عدم انتخاب واحد تعدادی از دانشجویان  .، به قید فوریت جهت انجام انتخاب واحد با مسئول رشته های خود تماس بگیرید
سرکار خانم مژده یاوری37218109
سرکار خانم سحر صائب 37218114
سرکار خانم فاطمه وطن پرس 37218113
سرکار خانم رقیه ایراندوست(تحصیلات تکمیلی 37218115

- قابل توجه اساتید و دانشجویان  گرامی :
با توجه به کمبود وقت جهت برگزاری کلاسها حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز کلاس برگزار خواهد شد.
 بر این اساس کلاسهای روز پنجشنبه 21 فروردین ماه که  با نیمه شعبان مصادف شده تعطیل نیست و کلاسهای الکترونیکی دایر میباشد.

- به اطلاع دانشجویانی که تلفن همراه  آنها مدل آیفون می باشد می رساند با ورود به اپ استور گوشی و وارد کردن یوزر و  پسورد نسبت به دانلود نسخهios نرم افزار ادوب کانکت اقدام نمایند.

- با توجه به برگزاری کلاس های درسی ترم جاری به صورت الکترونیکی ، کلیه دانشجویان و اساتید می توانند با استفاده از فایل راهنمای ذیل وارد فضای کلاسی شده و نسبت به تدریس و آموزش درس مربوطه اقدام نمایند.
جهت دریافت فایل راهنما اینجا کلیک کنید.

- لینک ورود اساتید و دانشجویان به دروس الکترونیکی استان آذربایجان شرقی ، مرکزمراغه

1 - اساتید گرامی برای ورود به سامانه از نام کاربری: شماره استادی و کلمه عبور: کد ملی استفاده نمایند.
2 - دانشجویان گرامی برای ورود به سامانه ازنام کاربری: شماره دانشجویی و کلمه عبور: کد ملی استفاده نمایند.
3 - حتما از مرورگر گوگل کروم برای ورود به سامانه استفاده نمائید.
3 - جهت ورود به کلاسهای درسی نصب یکی از نرم افزارهای زیر ضروری است:

* لینک نرم افزار Adobe Connect  مخصوص گوشی همراه :
http://cafebazaar.ir/app/?id=air.com.adobe.connectpro&ref=share

** لینک نرم افزار Adobe Connect  مخصوص کامپیوتر یا لپتاپ :
http://dl.tehranserver.ir/adobeconnect/ConnectAppSetup2020_1_5exe


 اساتید و دانشجویان گرامی ، با تایپ آدرس http://45.156.186.87 با وارد کردن یوزر و پسورد نسبت به مشاهده دروس خود اقدام نموده و با کلیک بر روی ان می توانید وارد کلاس شوید

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر