اخبار
1400/2/27 دوشنبه
همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات
دکتر معصومی : نقش تاثیر گذار روابط عمومی در تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دانشگاه بر کسی پوشیده نیست.

.

همزمان با تشکیل جلسه کارگروه امتحانات و بررسی روند آماده سازی امورات برای برگزاری مطلوب امتحانات، هیئت رئیسه دانشگاه از مسئول روابط عمومی استان تقدیر بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری امتحانات پایان ترم و لزوم آماده سازی زیرساخت های لازم و ایجاد هماهنگی در بین اعضای ستاد امتحانات استان، جلسه کارگروه ستاد امتحانات با حضور دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و اعضای هیئت رئیسه تشکیل جلسه داد.
در ابتدای جلسه دکتر معصومی ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران این حوزه در سطح مراکز و واحدهای استان و تقدیر از فعالیت شبانه روزی این عزیزان، گفت : نقش تاثیر گذار روابط عمومی در تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دانشگاه بر کسی پوشیده نیست.
دکتر معصومی با اشاره به اینکه در حوزه روابط عمومی همواره جزو استانهای سرآمد دانشگاه پیام نور هستیم، گفت : در عصر کنونی با توجه به پیشرفت های صورت گرفته و نیازهای بوجود آمده در سطح جامعه، یک روابط عمومی پویا و کارآمد جزو نیازهای اساسی هر سازمان فعال هست تا بتواند در جهت روشنگری و اطلاع رسانی به موقع و نیز شناساندن پتانسیل های خود، موفق عمل نماید.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اهمیت بسیار زیاد امتحانات با توجه به تغییرات صورت گرفته در زمان برگزاری آنها، گفت : کارگروه امتحانات ستاد استان و نیز کارگروه های موازی ایجاد شده در مراکز و واحدها در زمان برگزاری امتحانات باید به صورت فعال و با حضور مستمر، زمینه آرامش فکری دانشجویان و برگزاری مطلوب امتحانات را فراهم آورند.
در این جلسه هر یک از اعضای ستاد امتحانات نکته نظرات خود را در جهت ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر در ایام امتحانات بیان کردند و موارد مطروحه به تصویب اعضاء رسید.
در پایان این جلسه دکتر معصومی با اهدا لوح تقدیر از زحمات مسئول روابط عمومی استان قدردانی کرد.

 








 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر