اخبار
1401/12/29 دوشنبه
پیام تبریک دکتر بلال پناهی به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز
رئیس دانشگاه پیام نور مراغه فرا رسیدن نوروز 1402 را تبریک گفتند

.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

عید نوروز، فرصتی دوباره برای مشاهده قدرت الهی در احیای طبیعت و تازه شدن حیات و زمانی مناسب برای باز اندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تفکر در خصوص آینده و خلقت انسان است.
فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه‌های پرفضیلت شعبان و رمضان را به دانشگاهیان پیام نور مراغه  تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمینمان ایران اسلامی باشد.
حلول سال نو و عید باستانی نوروز را به خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده، سالی سرشار از تندرستی، شادکامی، بهروزی و موفقیت را برایشان از خداوند منان آرزومندم.
امید است با  استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش و در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید .

دکتر بلال پناهی ، رئیس دانشگاه پیام نور مراغه



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر