اداری و مالی
1400/8/18 سه‌شنبه
برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مراغه
با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مراغه برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مراغه ؛ روز سه شنبه 18 آبان ماه 1400، جلسه شورای فرهنگی مرکز مراغه با حضور دکتر پناهی رئیس دانشگاه و سایر اعضاء در اتاق جلسه دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین خلیلی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه استان و سایر اعضاء این شورا برگزار شد، گزارشی از فعالیت های امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در حوزه های قرآنی، فرهنگی،هنری و... توسط مسئول فرهنگی دانشگاه بیان شد و شرایط سال جاری به دلیل بیماری کرونا و نحوه فعالیت در این دوره تشریح گردید.

در این جلسه دکتر پناهی رئیس دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده واحد های مختلف دانشگاه به ویژه همکاری صادقانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خلیلی از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده واحد های مختلف دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کردند. ایشان ضمن تاکید بر طرح مباحث اساسی و کلان فرهنگی در جلسات شورای فرهنگی خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت بالای این شورا شدند. دکتر خلیلی  ضمن اشاره به فعالیتهای فرهنگی ارزشمند و تاثیر گذار برگزار شده و برنامه های آتی  فرهنگی ، از دست اندرکاران و مجریان این برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دستور کار جلسه قرائت و اعضا ، پیرامون موارد مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.



















 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر